Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Äbbe staff - 28 juli 2009 10:31

Ja, det var ett bra tag sedan men vi har helt enkelt haft fullt upp. Äbbe har växt och blivt så stor. Han är en riktig bulldozer. Men keligare gris får ma leta efter. Mattes kudde är den enda som duger när vi ska lägga oss obs vi ska lägga oss. För det är så det går till jag går och lägger mig med hopp om att få ligga på min favorit kudde men ack så fel jag hade, den är numera Äbbes och min. Så sover vi tillsammans om nätterna. Men mysigt e det allt.

I går var vi på besök på Kennel Garpenborg som Äbbe kommer ifrån. Lika trevligt som vanligt. Äbbe ska på frieristråck med en staffetjej kallad Maya. Så nu är min lilla gris kvar på kenneln och jag hoppas att det kommer gå bra och att det det resulterar i många fina valpar.

När vi ändå var där passade jag och Maria på att ta en massa fina bilder på Äbbe och Maya, jag hoppas verkligen dom blir bra. Ser fram emot att få se dem.

Vart glad över att Äbbe sköte sig bra när vi där. Han tyckte valparna var lite läskiga men vem kan motstå dem..... Ser fram emot att få höra från maria hur det går mellan Äbbe och Maya.

Ska lägga ut bilder på dem två tillsammans när jag har fått dem från Maria.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards